Sistaminutensprit


Snön låg kvar hela gårdagen, men är tyvärr nästan helt bortregnad idag.
Tråk.


Begav mig till Backaplan igår och hann in på Systemet fem minuter innan det stängde.
Lite väl sent påtänkt kanske.
Köpte mig även den svarta tröjan med fina volangiga kanter och en snygg randig t-shirt.
Gillas gillas!
Observera det fina bananskalet. Kanske inte så smart att käka banan i provhytten när man inte har någonstans att lägga skalet...

Gullungar hade byggt snögubbar på gården när jag kom hem igen.
Men en av dem ser lite sur och vresig ut tycker jag allt!

Sedan blev det lite snabb matlagning i form av fläskfilé, couscous, tomat, aubergine och zucchini innan det bar iväg till Sara för födelsedagsfirande.
Mycket trevlig kväll!
En massa härliga vänner till Sara fick jag träffa. Hoppas jag stöter på dem igen!
Väldigt trevligt folk att prata med minsann.
Glömde kameran hemma, så det blev inga bilder tyvärr.
Inte likt mig. Jag som brukar vara mästerpaparazzin!
Kan hända att något dyker upp på facebook såsmåningom...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0