5 timmars sömn och hetsskrivning

På tåget:
"Platsnumreringen är som ni kanske har märkt rent ut sagt helt kaiko idag."
Haha, tyckte bara att det var lite kul ordval där... Vi fick ett annat tåg istället för det förra
som hade sprickor i hjulen. Det som ställt till platsbokningen.

Som ni kanske förstår sitter jag nu på tåget mot Södertälje. Som vanligt åkte jag hemifrån i sista minuten och satte mig på tåget fem minuter innan avgång. Det kan inte vara riktigt sunt att stressa såhär!
Satt in i det sista med tentan som fortfarande behöver lite finslip av en del meningar. Men det får jag som sagt fixa imorgon när Micke är på jobbet.

Jag hoppas nu bara att jag lyckats få med mig allt till Londonresan mitt i all stress! Det återstår att se...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0