En jävligt lång powernap

Har varit så jäkla trött hela dagen!
Kunde inte koppla av och somna tidigt igårkväll, så sov alldeles för lite inatt då jag var tvungen att gå upp 6.30.

Så nu när jag kom hem vid fem tänkte jag att jag skulle ta en powernap. Vaknade 19.45! Panik! Min träning börjar 20.00 och jag hade inte ens ätit middag än. Slängde ihop lite rester från frysen och käkade i rekordfart även om kroppen mest kändes som en zombie.

Sitter på spårvagnen nu. Det tar 45 min att ta sig dit, så jag kommer missa halva träningen. Okej om jag hade haft en vettig anledningen, men att jag sov är bara pinsamt.
Kommer att komma hem vid 23 ikväll. Upp 06.30 imorgon igen. Lär bli zombiedag då med. Kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0