Fira!

Galet vad bra det gick idag! Varken läraren eller de andra studenterna hade något negativt att säga om min rapport utan jag fick bara en massa positiv respons på innehållet, språket och strukturen. Bra observationer, analyser och diskussioner. Jag hade tagit med allt som skulle tas upp, lyft fram det viktiga och det mest karaktäristiska för de olika samspelen och atmosfärerna. Fortsätt bara som du gör liksom. Riktigt kul att höra! Att openera på de andras rapporter gick toppen det med! Fick fram allt jag ville säga på ett bra sätt och läraren tyckte att jag hade riktigt bra synpunkter på de andras arbeten. De jag gav kritik till var bara glada att få mycket hjälp och förslag på vad de kunde förbättra, så jag är helnöjd! Hurra! Nu sitter jag på bussen med Lloyd och Oskar för att fira med öl. Stötte på Alex och hans kompis, så vi tänkte hänga på dem till Chalmers studentpub. Om vi kommer in vill säga. Pluggar ju inte där...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0