Här får man ingen vila!


Puh!
Äntligen påväg hem nu efter en lååång dag!

Uppstigning 6.30, sedan praktik 7.30 - 16.30, därefter lite eget plugg och förberedelser inför kvällens föräldramöte som började 18.00.

Det var faktiskt riktigt intressant och givande att sitta med under mötet och se hur man förklarar det dagliga arbetet på avdelningen och olika projekt som vi jobbar med.
Fick presentera mig för en del föräldrar som jag inte sett så mycket av innan, så det känns bra att de nu har lite mer koll på vem jag är.

Mötet var slut runt 20.00 (över 12 timmar på förskolan alltså!) och sedan fick jag hetsa till cheerleadingträningen.
Körde igenom rutinen en massa gånger till extremt snabb musik och övade på volter, så det var verkligen en krävande träning både fysiskt och psykiskt. Men det gick riktigt bra idag! Känner mig himla nöjd!

Borde vara helt slutkörd efter en dag som denna, men det känns bara som att jag har mer energi än någonsin!
Kanske beror det på allt kaffe som klunkats under dagen...

Nu blir det sängen direkt när jag kommer hem och sedan kör vi hårt imorgon igen!
Har kommit en bra bit med tentan nu i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0