MEN FAN HELVETES JÄVLA SKIT!


Fick nyss ett sms av Anela:
Om några timmar ska vi se biffy!!!!!! Jag är sjukt taggad!!!

Tre sekunder senare får jag ett väldigt tråkigt mail:
Hej!

Biffy Clyros sångare har fått sångförbud och därför ställs konserten
på Brewhouse i Göteborg lördag den 16 oktober in.

Men piss!
Fasen vad jag och Anela har sett fram emot det här.
Missade dem på Peace & Love då de hade sin spelning samtidigt som Robyn,
så jag blev jäkligt glad när Anela sa att de skulle spela i Göteborg.
Men sångförbud liksom. Vafan?!
Ringde Anela direkt och hon trodde att jag skämtade.
Nä, det här var inte kul alls. Vi får ta och hitta på något annat imorgon istället.
Får tillbaka pengarna för biljetten i alla fall. Alltid något. Fan!

http://www.misformusic.com/wp-content/uploads/2010/08/Biffy-Clyro.jpg
Missart. Bildkälla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0