Norrpan-weekends!


Nu har jag bokat två resor till Norrköping!

Fredag 29/10 - måndag 1/11.
Har lite ledigt innan nästa kurs där.
Tänkte vara med på Olanatränigen på måndag om jag får! Det vore grymt kul att träna lite cirkus igen!

Och sedan över jul.
Torsdag 23/12 - söndag 26/12.
I mitt schema står det att jag har praktik 24/12, men jag kan inte tänka mig att förskolan har öppet på självaste julafton, och om de har det lär det knappast vara några barn där.
Jag firar hellre jul med familjen i Norrköping än på ett tomt dagis. Faktiskt.
Har lite lektioner i mellandagarna, men efter Nyår är det en veckas ledigt för hemtentaskrivning (det enda "jullov" jag får), så det kanske blir någon liten resa där med.
Vi får väl se!


Kommentarer

Postat av: Armansolveig

Really enjoy your website. Thank You.

2011-07-01 @ 12:20:37
URL: http://armansolveig.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0