Dancehall Queen


Toppenkväll hos Madde igår!

Verkligen hur trevligt som helst!

Min och Emelies present till Madde.
Hudkräm, badkulor, choklad, ansiktsmask och nagellack.
Hade ingen cellofan hemma, så jag kom på den briljanta (?) idén att ta bort plasten runt en Ellos-katalog och använda den att slå in i. Blev himla bra tyckte jag!

Födelsedagsbarnet med ny ursnygg frilla!

Minipajer!

Hungrigt folk väntar på mat.

Gott!

Emelie!

Enligt Emelie betyder denna oralsex. Ges till valfri person.

Vi fixade med tårtan. Marängtårta fylld med goda frukter och bär. Hur gott som helst!

Måste säga att jag är väldigt imponerad över min lilla rosa kompaktkamera.
Förvånansvärt bra kvalitet på bilderna!

Presentutdelning!
Halsband, armband, scarves och muggtermos bland annat.
Madde var så söt och sa hela tiden omedvetet roliga grejer om allt hon fick. Vi garvade ihjäl oss av hennes flummighet och överdrivna tackande.
Kul att ge presenter till någon som blir så glad!

Proppen kom med snacks!

Emelie drog och träffade Jonas och vi som var kvar förberedde oss för utgång.
Gruppfoton! Jag, Madde,  Frida och Sofie.

Kajsa joinade.

Party!

Madde tar igen för strypningen ovan?

Sådär ja, bättre tjejer!


Mot Avenyn!
Vi köade en timme i iskylan till Excet. Sen gav vi upp och drog till Dancin' Dingo istället.
En liten Australieninspirerad pub/klubb. Helt proppfult med folk, ganska kass nostalgisk musik och glada dansande människor. Kanske inte världens flashigaste ställe, men precis det typ av ställe jag kände för denna kvällen.

Kolla in drinklistan! Sköna namn...
Det blev en Victoria Bitter för mig - Proudly Australian.

Madde, Cissi och Moa.

En väldigt utfrätt Mattias...

Kom hem runt halv 4. Ganska död men på glatt humör!
Fick skjuts hem av någon kompis till Sofie och Frida. Tack för det!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0