Nu ses vi inte på ett tag


Sista dagen på praktiken idag.

Hoppas verkligen att jag får vikariejobba lite i veckorna, för jag vill inte vänta ända till december med att komma tillbaka. Jag trivs alldeles för bra!

Idag har vi jobbat med skogsprojektet - målat myror och tillverkat en stor stubbe. Och så har jag hjälp ett par barn med de nya legobyggsatserna. Duktigt av femåringarna att få ihop pilliga byggen med beskrivning på över 40 sidor!

Fick jobba tre timmar på avdelningen bredvid med. Lite spännande att se hur de jobbar där med de något yngre barnen. Det mesta gick till ungefär på samma sätt, men vid vissa moment var upplägget lite annorlunda. Bra med nya erfarenheter av andra barn och pedagoger!

Från i tisdags.
Vi undersöker småkryp i skogen. Hittade en läskigt stor spindel!
Rovspindel kom vi fram till.

Herr Gråsugga.

Fru Stenkrypare.

Barnen är helinne på skogen småkryp för tillfället.
Jag dras med och blir lika fängslad även jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0