En ryslig färd


Lite bilder från igår med min nya kompaktkamera.
Tycket att den funkar hur bra som helst!

Popcorn såklart!


Bra platser!
Dock skulle man kunnat köpt billigare biljetter och satt sig var som helst, för det det väldigt lite folk i publiken.
Konstigt konstigt, trodde att det skulle vara typ slutsålt!


En väldigt glad Emelie. Sötbarn!

Myspysbelysning på Liseberg.

Sen träffade vi Bella och Peter.
Peter vann Plopp!

Sen åkte jag och Bella Lisebergsbanan.

Galet läskigt när det var helt kolsvart ute och man inte såg ett piss.
Men så mycket roligare! Det gick inte alls att veta vilket håll berg-och-dal-banan skulle svänga åt och det kändes som man skulle åka in i saker hela tiden. Mer pirr i magen har jag nog aldrig haft!

Efter det bar det av mot spelhuset för Airhockey!


Jag och Emelie var ganska så sämst på det här.
Haha, roligaste under kvällen:
Emelie: Jag tappar klänningen! utbrister hon mitt under spelet och dyker ner under bordet för att försöka dra upp den. Vi höll alla på att dö av garv. Så himla söt och panikslagen!

Sen blev det dansmatta! Älskar dansmatta!


Jag vann!

Grym kväll!
Bra vänner gör livet toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0