Berrabus


Norrköpingstrippen började ju bra.
Försov mig och missade bussen jag skulle åka med på morgonen.
Fick glatt köpa mig en ny biljett för 398 kr. Hurra för mig!
Så jävla klantig.

När jag äntligen kom fram umgicks jag ett par timmar med Anna och Topmodel, sedan bar det av hem till familjen och den nya kattungen Berra. Så galet söt!
Busig, lekfull, kelig, uppmärksamhetskrävande och fjantigt rädd för speglar.
En riktig liten godig.


Kolla in tufspälsen!

På kvällen drog jag hem till Marcus för att umgås med honom, Dylan, Viktor, Ankan och Jimmy. Det blev en lugn och skön kväll med Idol, skitsnack, lite djupare snack om arbetslöshet och framtidsplaner, chipsätning och öldrickande. Tyvärr blev det ingen öl för mig då jag tog bilen.

Värdelös morgon, bra dag och bra kväll!
Har verkligen saknat gamla Norrpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0