Bröllop och Nykvarn


Åh, shit fy tusan vad bra!
Nu är jag glader!

Ska fota bröllop nästa helg - Johanna Edoff som gick på cirkusen förut gifter sig med sin Gerry.

Hittade superbillig buss från Göteborg till Norrköping på lördag för bara 229 kr (att det sedan tar 5 timmar får jag stå ut med)...
På lördagkvällen kan jag ta mig till Södertälje med tåget för 161 kr och sedan hittade jag ett tåg på måndag morgon till Göteborg för ynka 216 kr. Hur bra som helst!

Jag kommer visserligen till centralen endast 10 min innan min lektion börjar,
men det får funka!
Om jag har lite flyt kan jag nog nästan hinna i tid till och med.

Lustigt nog var det billigare att åka via Södertälje hem än att ta tåget direkt till Göteborg från Norrköping.  Inte mig emot.
600 blev det allt som allt. Inte jättebilligt totalt men det har jag i alla fall råd med.

Så nu får jag träffa Micke redan om en vecka!
Jag längtar redan ihjäl mig.

Emelie är brud på låtsas hon. Bild från i våras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0