Fröken Moa is back!


Tjohej! Imorgon ska jag jobba!
Elisabeth på förskolan ringde förut, så 7.45-16.00 fick jag jobba imorgon.
Glädjeskutt!
Ska bli riktigt roligt att komma tillbaka till alla ungar igen, även om det inte är den avdelningen jag brukar vara på.
Men har för mig att det är en småbarnsavdelning som jag har jobbat på en gång förut, och då funkade det himla bra.

Jobbigt bara att jag har träning ikväll och kommer hem vid elva.
Lär vara skapligt trött imorgon när jag måste upp strax efter sex...
Men jaja, kul kul kul att jobba i alla fall!

Sånahär fina smycken får man om man jobbar på dagis!


Kommentarer

Postat av: Giselle

Nu vankas det tävling!



Var med du också och tävla om fina priser!



Kom in och kika

Hälsningar

Tjejerna på Mist Stockholm i Hageby Centrum

2010-09-13 @ 20:34:15
URL: http://misthc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0