När man hamnar lite fel


Haha, roligaste igår!


När jag gick skulle hem gick jag genom porten och fram till vår ytterdörr.
Försökte låsa upp dörren, men nyckeln ville inte vridas runt.
Försökte öppna i en evighet, men nyckeljävlen fungerade inte!
Ringde på, för jag tänkte att Oskar kunde öppna där inne, men ingen kom.
Vad fan gör jag nu?! tänkte jag och försökte öppna med nyckeln igen.

Efter ett tag kom det in en pappa med sin dotter genom porten.

Han: Hej...
Jag: Tja!
Han: Vad gör du?
Jag: Ehh... försöker öppna dörren.
Han: Vi bor här.
Jag: Jaha, jag bor med här.
Han: Alltså, vi bor i den lägenheten!

Haha, först då fattar jag att jag måste gått in i porten innan vår!
Det såg verkligen exakt likadant ut där inne, så inte konstigt att jag inte fattade något.

Jag: Oj, jag måste gått fel!
Han: Mmm, det kan bli så ibland...

Jag skyndade snabbt ut därifrån!
Pinsamt! Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0