När tankarna är någon annanstans


Hade ont i magen och kunde inte sova igår bara för att jag har tänkt sådär galet med resan.

Vet inte alls hur jag ska göra nu.
Har cheerträning ikväll, så jag får prata med tränaren då.

Somnade inte förrän runt 2 på natten, men tur att min lektion börjr först kl 13.00, annars hade jag varit helt död nu.
Jag har fortfarande en konstig känsla i hela kroppen.
Hur jag än gör kommer folk bli besvikna på mig och allt kommer att bli dubbelt så dyrt mot vad jag tänkte från början.
Hur fan kunde jag bara glömma bort
allt vad cheer heter med träningar och tävlingar och allting?! Hade inte en tanke på det! Det enda jag var helt fokuserad på var att det skulle klaffa med mitt schema. Åh, jag skäms.

När jag för en gångs skull gör något inpulsivt glömmer jag en massa annat jag måste ta hänsyn till.

Kan inte någon bara slå mig?

Samtidigt, inte många som har chansen att ens välja mellan två resor, så vad fan gnäller jag för?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0