Migrän!


Fy fan vad dåligt jag mår idag!
Okej att jag har ont i huvudet varje dag och ofta har migrän, men detta är verkligen värre än någonsin.
Jag mår så jävla illa att det känns som att jag kommer att kräkas när som helst.
Vet att jag inte kommer att göra det, men jag har den känslan.
Sov nyss en timme, men nu mår jag bara sämre.

Skulle varit skönt med en hemmakväll framför TVn, men kl 20-22 står det cheerleadingträning på schemat. Obligatorisk närvaro.
Tog en till ipren och är i full gång med att laga mat, så får se hur jag mår om en halvtimme när jag är lite mättare och lite mer drogad.

Är ledig imorgon i alla fall. Då ska jag sova!
(Om det inte blir något vikariejobb vill säga...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0