Yes alltså!


Det verkar som att det löste sig med allt resande!

Min tränare kom på en utmärkt lösning som gör att jag både kan åka till London och följa med på tävlingen i Oslo! Det blir lite hetsigt och stressigt, men det får det va värt.

Kommer ju till Stansted på förmiddagen ons 20/10, därifrån ska jag ta mig in till stan och sedan till Jossan som visst flyttat in till fastlandet och Southampton drygt en timme från London.
Lördag 23/10 tar jag flyget till Oslo på kvällen, på söndagen är tävlingen och sedan flyger jag tillbaka till London 22-23 (får sova på flygplatsen...).
Shopping med Jossan i London på måndagen, tillbaka för att sova på flygplatsen igen
och sedan flyg till Skavsta 06.05 på tisdagen.

Det blir nog bra!
Förutom att jag min idiot råkade boka bussen och tåget från Skavsta till Nykvarn på onsdagen, och då befinner jag mig redan i Göteborg.
Dum-miss. Får boka nytt en dag tidigare. 72 spänn i papperskorgen.

Det braiga är att jag slipper betala för flyget fram och tillbaka från Oslo, för det kostar lika mycket som bussen de andra tar tillbaka till Göteborg, så det ingår liksom i terminsavgiften.
Kostar typ 200 tur o retur att ta mig från Oslo flygplats in till Oslo, men är väl lungt!

Oh, just nu känner jag mig bara så jäkla lättad!
Hoppas nu att jag hinner med alla flyg som jag ska...


Kommentarer

Postat av: Silasthale

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 10:22:09
URL: http://silasthale.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0