Knappt nån skola på en månad


Sista skoldagen idag på hur länge som helst!


På fredag börjar två veckors praktik, så då ses vi inte förrän 15/10 då vi har ett kort infomöte om rapporten. Därefter skrivtid hemma och Nykvarn/London/Oslo-resa. Sen ska det läsas in på någon annans arbete och så är det examination 28/10 då jag bara träffar två till från klassen.
Efter det har vi ingenting tills nästa kurs börjar 4/11. Skönt!

Nästan en hel veckas ledigt innan kursstart alltså!

Får väl åka en sväng till Norrköping/Nykvarn eller se om jag kan jobba något på förskolan
här i Göteborg.

Känns som att jag borde börja kolla upp böcker till nästa kurs redan nu.
Måste ha dem när kursen börjar då vi ska börja läsa och diskutera direkt.
Nu finns det nog chans att fortfarande hitta något billigt begagnat också...
Håller tummarna för det!
Sju böcker till ska inhandlas. Den här månaden gör mig fan ruinerad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0