Kräftis


Kräftskiva igår!

Då jag glömt bort alltsammans kom jag väldigt sent och alla andra hade redan ätit klart.
Men jag käkade kräftor och bröd som tusan ändå! Är man hungrig så är man.


Anders shotade tequila utav bara helvete!
Fattar inte att han fortfarande kunde stå på benen i slutet av kvällen.

Robin och Alex.
Anders och dessa två var det som bodde här.

Kalle och Stefan.

Hannie och Kajsa. Två småländska små 91or. Härliga tjejer!

Christoffer och Linus.

Vi kom fram till att det inte var en enda Göteborgare på festen.
Eller Kalle bor precis utanför, men Stefan är från Skara, Alex, Anders, Robin och Simon kommer från Trollhättan, Christoffer är Gotlänning, tjejerna från Småland och jag från Norrköping.
En väldig dialektmix blev det!
Alla samlade i Göteborg för att plugga till lärare, förutom smålandstjejerna som visst träffat Alex på partyresa i Alanya.


Sen drog alla ut
(förutom Anders som jag tror hade däckat av all tequila), men jag satte mig på spårvagnen hem i stället.
Jag har väl blivit gammal och trött eller något.
Det brukar ändå inte va så värst kul när man går ut, förfesten är alltid roligast ändå!
Så jag nöjde mig där.

Toppenkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0