Knockad


Har haft en fantastisk helg i Köpenhamn!
Har till och med fått lite färg!

Titta här bara:

Lite närmre:

Lite närmre:

Åh, vilket fint blått öga!
En kille voltade in i mig så att skallade varandra. Snyggt!
Fattas bara lite blå ögonskugga på andra ögat så ser det nästan helt normalt ut.
Det är till och med ett par nyanser mörkare precis längs ögonfransarna, som om jag verkligen ansträngt mig och även målat dit eyeliner...

Nu ska jag testa på akupunktur mot min spänningshuvudvärk, sedan iväg till praktiken!


Kommentarer

Postat av: Fat Mama

Snyggt! Kommer bli ändå snyggare när blåklockan blir gröngul och"rinner" neråt kinden till.

2011-04-26 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0