Singstar och grillpremiär!


Härlig dag igår!
Först blev det en sväng till Frida och mitt första möte med hunden Frasse.

Hur gullig som helst och busig som bara den!

Underbart att träffa Frida igen! I januari var det senast om jag inte minns fel.
Vi pratade gamla minnen och kollade på en massa skrattatackklipp från studentveckan, detta bland annat:

Frida gör rumpcharader. Haha, älskar hennes okontollerade stapplande steg med de högklackade skorna och Klaras hysteriska skratt!

Sedan hämtade jag upp Anna och så for vi till Öbonäs för lite 80-tals-Singstar och grillat kött!
Snor lite oförskämt ett gäng bilder från Annas blogg:


Gisses vad jämna vi var på varenda låt! Vi pendlade med några tiotal poäng med att hålla ledningen. Jag kom hela tiden av mig när Anna tog i för full hals i refrängerna så att jag inte alls kunde koncentrera mig på min egen sång. Här lyckades jag dock segra på en låt. Hurrey!

Anna la en groda på mitt huvud. Sött.

Jag packar i en väldigt smickrande vinkel! Usch.

Sedan blev det grillpremiär med min familj i världens härligaste eftermiddagssol.

Titt så mycket gott! Mamma gör nog världens godaste köttmarinad.

Och pappsen - han kan grilla han!

En topptripp till Norrköping blev det.
Familjen och vännerna är fina de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0