Tidspress


Var tvungen att skriva på en inlämningsuppgift alldeles för länge, så kvällens planer gick lite i kras. Ibland är inte min framförhållning inte den bästa. Ibland behöver jag en klocka som tickar ner minut för minut tills det nästan är på gränsen till farligt nära att missa inlämningstiden. Dumt!

Men, gjorde precis likadant vid inlämningen av förra uppgiften och det gick ju bra ändå!
Du tar fram mycket intressanta aspekter på innehållet i tema 1 och ställer därtill viktiga reflekterande frågor utifrån "mötet med forskning". Du visar på att vi med hjälp av forskning kan vi få såväl egna och nya idéer som kritiska synpunkter till hjälp att utveckla ett professionellt förhållningssätt till barn i förskolans verksamhet.
Hälsningar Monica


Imorgon får bli en bra dag istället. Bara att skjuta upp planerna lite och kanske få det en smula bättre till och med. Vem vet?

Nu ska jag roa mig lite med Big Brother och sedan sova precis hur länge jag vill!
Underbart.

Såhär spenderar jag gärna morgondagen - i solen med en kaffe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0