Familjetid


Gårdagen spenderades med la familia.
Åt god sallad, skrattade åt korkade YouTube-klipp, kollade Big Brother med syrran och bytte däck på brorsans bil. Han lockade mig med att det var "socialt", vilket det faktiskt var. Lyssna på musik, skruva lite, kånka lite, snacka lite, skruva lite till och stå ivägen för varandra i det alldels för trånga garaget.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.
Har packat om väskan till Stockholmsresan, gosat med katten i solen, pluggat lite och snackat med syster.
Men nu har syrran begett sig till stallet, brorsan, mamma och pappa jobbar och alla andra verkar vara upptagna med annat.

Äh. Drar in till stan. Där finns det säkert något att roa sig med i två timmar tills bussen gå mot huvudstaden.


Malin visade mig roligaste klippet igår. Haha, jag dör!

Glad, men uttråkad tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0