Party at Patryk's!


Galen kväll i lördags!
Födelsedagsfest hemma hos Patryk med vodkashots, killar i bar överkropp, lapdance och simmande i flod.

Patryk fick en mankini i present. Hahaha, jag vet inte vad jag ska säga riktigt.

Joseph var glader.

Leo, Karolin och jao!


Grabbarna badade i iskalla floden. Sjukt! Förstår inte alls nöjet med att simma runt i svinkallt vatten, men de verkade roa sig fint.


Vodkashots! Inte bra.

Bråk om vodka? Haha!

Käkade grillad korv och smuttade öl vid långbord. Trevlans!

Alexandar i sitt esse.

Fint leende jag fick till där. Jomenvisst!

Bättre så!

Joseph med sängkammarblicken, hehe.

Ja, så kan man ju också göra efter en hel del vodka. Patryk är galen.

Ojojoj... Här ser jag ut att njuta! Inte sant? Som om jag vunnit högsta vinsten och knyter mina nävar i en segergest...

Kamil fyllde 19 och skulle därmed slås 19 gånger på baken. Polsk tradition, stackare...
Morsan tar i för kung och fosterland!

Sen blev det lapdance! Patryk verkar ha missuppfattat det hela lite.
Är det inte meningen att tjejer ska dansa på killarna? Sara ser lite förskräckt ut...

Efter lite sovande på soffan blev det tåget hem.
Bra kväll! Mindre bra dagen efter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0