Blött!


Kom precis hem från en
picnic i Slottsskogen med Karolin.
Har inte träffat henne sen jag åkte ifrån Göteborg i slutet av juni, så det var himla trevligt! Vi uppdaterade varandra om sommarens äventyr och pratade om framtida planer.

Till en början var det riktigt soligt och mysigt, sedan blev det molnigt och kallt så att vi satt och huttrade, och tillsist började det ösregna. Bara att rusa till spårvagnen!

När jag gick av vid min hållplats sprang jag direkt in i busskuren för att invänta bättre väder då regnet fullkomligt vräkte ned. Pratade lite i telefon och stod där ett bra tag, men regnet blev bara kraftigare och kraftigare. Tillslut kunde jag inte göra annat än att ta mod till mig och kasta mig ut i ovädret.

När jag kom hem såg jag ut såhär:

Helt dyngsura kläder och genomblött hår. Sexigt värre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0