Nefertiti


En lugn hemmakväll tog igår en plötslig vändning när Hanna skickade ett sms och frågade om jag ville med henne och Ronja ut. Såklart!
Ronja är syster till Robin som tränar med cirkus Cirkör i Stockholm (och som jag umgicks med här förra och förrförra veckan) och Hanna är även hon från Stockholm, men har flyttat hit till Göteborg. Härligt med en så trevlig tjej här!

Nya blusen från H&M fick åka på! Har en även en i svart som ni nog sett här förut.
Så fin att man vill ha den jämt, typ.



Poserande värre!

Fina Hanna och Ronja.
Det blev förfest här i vår lägenhet med lite misslyckad mixning av drinkar. En väldigt grynig konsistens på bären blev det, men gott ändå.

Emelie var glader utan att vara fuller. Hon skulle visst upp tidigt.

Sen drog vi iväg till Nefertiti. Där hade jag aldig varit innan, fastän klubben ligger i samma byggnad som min skola. Men jag kommer garanterat att gå dit igen. När vi kom dit vid tolv var det inte speciellt mycket folk, men det fyllde på riktigt snabbt och snart var hela dansgolvet fullproppat. Det var grymt bra musik hela kvällen med en mängd olika stilar blandade - allt från jazz och house, till latinorytmer och afrikanska trummor, men allt med ett skönt riktigt dansvänligt gung. Väldigt blandat folk med olika klädstilar och många snyggingar att kolla på. Härligt värre!

Regn och rusk, men tjejorna var toksnygga ändå!

En riktigt bra kväll blev det må jag säga!

Och när jag ändå är igång slänger jag upp lite bilder från förra helgen, när jag var med Hanna och Anna på Flamingo. Bara för att stället var så himla mysigt och snyggt. En riktigt bra utekväll det med!


Tjusigt var det här! Och riktigt bra musik på dansgolvet där inne med. Men Flamingo är en sommarklubb, så det här var tyvärr sista kvällen för säsongen.

Rosa minsann!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0