Avklarat!

Det har blivit dåligt med bloggande på sista tiden. Har haft alldeles för mycket att göra och huvudet fullt med saker att tänka på. Egentligen vet jag att det är avkopplande att blogga när man väl kommit igång med ett inlägg, men det har bara inte blivit av.

Nu är i alla fall Lisebergsgruppintervjun avklarad! Och det gick bra, kände jag åtminstone. Sen vet man ju aldrig vem de söker och vilka egenskaper som faller dem i smaken, men så länge jag gjorde mitt bästa och svarade på alla frågor så utförligt jag kunde så kan jag inte göra mycket mer än så. Så jag känner mig nöjd!

Igår tog jag mig till skolan och skrev ut flygbiljetter, bussbiljetter till och från flygplatsen, tågbiljetter till Southampton från London och tillbaka, biljetter till nattklubben Koko's i London imorgon, närvaroblankett för praktiken och självvärderingsblankett för vad jag anser att jag har uppnått under min praktikperiod. En massa biljetter och papper alltså som jag inte kunnat släppa innan allt var färdigt.

Så nu känner jag mig lite lugnare. Nu kan jag äntligen koppla av och bara se fram emot en förhoppningsvis riktigt bra resa nu i helgen.
Pust!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Åh, koko kommer du inte ångra. Sjukt bra musik, folk och billiga shots.. Ha en toppresa! Fi fan vad jag längtar tillbaka till dn där staden..

2011-02-24 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0