Drömma sig bort...


VFU-mötet gick ju riktigt bra!
Träffade Marick, Sara, Aniina, Enisa och Midhat från min gamla klass där, så det var väldigt kul.
Tror inte att jag ska vara så himla nervös för det där besöket. Hon som ska komma och bedöma mig verkade hur trevlig som helst och försökte lugna oss med att de absolut tar hänsyn till att vi ännu inte är färdigutbildade lärare. Dessutom kommer besöket ske under min andra praktikperiod, så då har jag hunnit vara i klassen i drygt fyra veckor redan. Skönt!

Nu sitter jag i biblioteket och läser lite. Ska snart köpa mig en bit mat och sedan åka till träningen.
Hoppas på att de har fått tag på en dammsugare så att vi kan göra rent våra träningsmattor! Har precis fått tre nya mattor som dammar och luddar av sig något alldeles förskräckligt! Det fastnar i halsen och flera stycken har fått andningssvårigheter. Inte bra.

Bara för att vi just nu håller på med ett samarbete med Nya Zeeland får ni
lite bilder därifrån här:

Vandring i Sagan om Ringen-landskap


Några av de 60 miljoner får som finns där!


Michael posar högt uppe i bergen. Kringelikrokvägar som snirklade sig i serpentinvägar upp och ned längs bergen. Ni ser ju krokvägen som fortsätter långt där borta...

Varning för krokig väg.


Hoppa fallskärm!

Snöberg utanför Taupo.

Mitt egna klädmärke!

Häftiga varma källor som luktade ruttna ägg av allt svavel.


En av världens mest kända toaletter. Den var väl fin...

Vill tillbaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0