Ge tillbaka den till mig, snälla!

Jag blir så jävla irriterad!
Det är någon som snor grejer på träningarna. Det är jag helt säker på.
Först var det mina tumvantar och nu idag min två meter långa och tjockt stickade mörklila halsduk. Inget man bara "råkar få med sig". 100% säker på att jag hade den på mig till träningen. När jag sen skulle klä på mig ytterkläderna låg den inte längre bland mina grejer.
Vad fan liksom?!? Det måste vara någon från gruppen som tränar innan oss som snott den. Nu är jag förbannad!

Min älskade fina halsduk. Helt nöjd med den, den var liksom jag. Jag har verkligen inget annat att ha på mig istället. Kommer bli sjukt kallt när man är ute flera timmar om dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0