Good on ya!


Det gick riktigt bra att jobba idag!

Jag var i en 1-2:a på förmiddagen som sedan blev fritids på eftermiddagen. Härliga väldigt självständiga ungar och riktigt duktiga lärare.
En liten Montessoriskola, så jag fick även sköta disk och förbereda mat. Hehe, kul det med!

De ville gärna att jag skulle komma tillbaka. Det vill absolut jag med!
Men i slutet av nästa vecka börjar min treveckorspraktik, så det blir inte än på ett tag...

Ja just det, hämtade precis ut ett gäng biobiljetter på Bergakungen.
Imorgon blir det Trassel 3D med Bianca, Bella och Peter. Det blir barnsligt bra!
Engelskt tal förstås, annars synd om Bianca.

Det blev filmtittande även igårkväll.
Men här hemma då. Med pizza förstås!
Forgetting Sarah Marshall. En riktigt rolig, bra och välspelad film som jag nog sett fyra gånger nu, men som Bianca hemskt gärna ville se. Det borde ni med. Se, se, se!


Weirdo.
Jag hade fixat lite rabattcheckar på Onlinepizza.se, så det blev två pizzor för 30 kr.
Great!
Bianca tyckte att svenskar är helt galna som stoppar banan på pizzan, men gott var det visst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0