I kanindräkt i sommar?


YEHOO!
Fick mail från Liseberg.

Har sökt sommarjobb där, och nu fick jag inbjudan till intervju nästs vecka.
Hurra! Fasen vad kul!
Vore riktigt roligt att jobba där i sommar.

Tydligen var det nästan 8000 som sökt säsongsjobb under sommaren. 1000 väljer de ut till första intervjun och 700 går vidare till en andra intervju. Sen vet jag inte hur många de nyanställer (många som jobbat tidigare säsonger kommer tillbaka), men nu har jag kommit en bit på väg i alla fall!


Från Liseberg förrförra sommaren. Såhär vill jag har det jämt!
(Såklart förstår jag att det är en massa hårt arbete, men miljön verkar ju helt underbart glad och trevlig att arbeta i!)


Kommentarer

Postat av: Geccod

Nice! Lycka till på intervjun. :D

2011-02-17 @ 19:43:13
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0