Lax i stora lass!


Emelie är bra att bo med.
Det händer roliga saker och lagas himla god mat titt som tätt!
Idag blev det sushi.

Vi skippade risbollarna med avocado eller lax på och gjorde bara rullar denna gången.
De är ju ändå godast!
En del rullar med kallrökt lax och avocado, resten med tonfiskröra och gurka.
Smaskens!

Känns som att jag borde vara trött på lax nu. Igår lagade jag nämligen lax i ugn.
Tänkte ha det som matlåda imorgon också.
Plus att det blev sushi över som nog får ätas ikväll.
Än har jag inte tröttnat! Får se hur jag känner imorgon...

Lax kryddad med örtsalt, citronpeppar och rosmarin,
tomat med vitlök, basilika och ost. Tsatziki, broccoli och potatis till.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Ser jättegott ut! :)

2011-02-06 @ 21:47:40
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0