Lillgammalt

De här praktikdagarna har jag fått en hel del kommentarer om mitt utseende.
Dels "vet du en sak? Jag tycker du är väldigt fin i ansiktet!". De har även sagt att jag är söt. Men också att jag har "annorlunda hår" och att jag ser ut som "Häxan Surtant". Tydligen har vi samma spetsiga näsa och elaka tänder (haha! Va?), fick jag höra av en flicka samtidigt som hon gav mig en kram, så sur och elak tycker hon nog inte att jag är ändå.

Ungarna på det här stället är förresten världens sötaste. Så härliga personligheter och verkligen språkligt begåvade med alla härliga uttryck de har för sig, exempelvis: "Min teckning är klar nu, permanent!" och "Den här maten smakar ju alldeles utsökt! Jag verkligen njuter av varenda tugga!". Sex år. Det lät så gulligt lillgammalt.

Känns som att jag kommit in i klassen på ett riktigt bra sätt nu. De lyssnar på mig, samtidigt som jag varje dag får mängder av kramar och får höra hur mycket de gillar mig. Toppenlärare dessutom som jag fungerar riktigt bra ihop med. Känns kanon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0