London-weekend!


Sjöfartsmuseet med härliga kids och så sista dagen med Bianca idag.

Bra dag!
Det blev fika med Bianca och Karin, chokladshopping på Hemköp och bordshockey-spelande inne i Nordstan. Awesome!

Kom fram till att jag kommer att sakna Bianca alldeles för mycket, så bokade just en liten weekend-resa till London nästa helg (dit åkte hon ikväll)!
Såklart tar jag även en tur till Southampton för att hälsa på bästaste Jossan ett par dagar.

Det blev inte superbilligt, gick på en tusenlapp, men väl värt pengarna ändå får jag hoppas!

Kommer till Stansted 22.15 på fredag och flyger därifrån 18.00 på måndag.

Hoppas på en utekväll i London, lite turistande dagen därpå, sedan tåg till Southampton på lördagen 15.30 och tillbaka i London igen på måndagen 11.45.

Det blir asbra! Bara jag får tag på Bianca...
Får hålla tummarna för att hon loggar in på Facebook under de närmsta dagarna, annars går det inte att kontakta henne överhuvudtaget.
Jossan vet att jag kommer i alla fall! Bra det!

Ni får en massa fler bilder imorgon från de senaste dagarna här.
Nu väntar sägen på mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0