Mello!


Nu blir det Melodifestivalen!
Har ingen aning om vilka som är med, men det blir nog bra!

Update:
20.05 GAH! Det här började ju extremt pinsamt och dåligt.
Det blir nog inte så bra det här.
Let's poppa popcorn!

20.25 Låt nummer två var riktigt bra ju!
Eller bäst var musiken och han som inte rappade och sjöng refrängen, Christoffer från Idol...
2007 eller något sådant. Honom har jag delat loge med! Tjohej!

20.48 Oh, Pernilla Andersson! Hon var med i spelistan under vårt infirande av november!
Skön låt, men ingen Mello-låt direkt.

Pernilla Andersson – November
Där har ni en liten fin visa.

20.56 Dannys låt var rätt bra faktiskt, och Dilbas, men tvåan, den var nog bäst ändå.
Det här är ju då utifrån Melodifestival-standard. Det är inte många låtar jag normalt skulle lyssna på, kan jag inte påstå.

Känns som att alla låtar var ungefär samma musikstil, lite disco och dans på klubb, förutom Pernilla Anderssons låt. Lite trist kan jag tycka.

21.26
Yeeah, Swingfly och Danny vidare till final!
Det gick som jag ville alltså!
Hehe, jag är så himla superengegerad här! Lite på låtsas sådär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0