Sicken skön morgon!


Satt uppe till 00.30 igår och skrev klart min text till seminariet idag.
Det gäller att vara ute i god tid... Hehe.
Men texten blev bra! Så det känns skönt att jag hann.

Om ni är nyfikna på vad jag sysslar med i denna kurs kan ni ta er en titt på
http://www.inskolad.wordpress.com!

Trodde att jag skulle vara galet trött nu på morgonen, men jag vaknade superpigg och hann till och med städa rummet, bädda sängen urtjusigt, sminka mig, läsa tidning, äta megafrukost och diska utan att stressa alls. Gött!
Det lönar sig alltså att skippa den där kvarten snoozning och istället få en lugn och skön morgon utan stress...

Ta lärdom av detta nu Moa, snälla!

Moan i skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0