The lookout


Gick till utkiksplatsen på Ramberget idag igen.
Något Bianca måste få se tyckte jag!
Så sorry om ni är urtrötta på mina bilder därifrån, men jag gillar verkligen det stället!



"Oh my god, this looks like Narnia, so pretty!" sa hon, hehe.

Här uppe halkade hon och gled låååångt
"Jesus effing F of the F!!!" skrek hon högt. Hahaha!

En man bara stod där helt stel som en staty.


Halt!

Hej fina stad!

Det var allt med denna kamera. Fotade en massa med Biancas kamera också, det får ni se senare!
Sen drog vi till IKEA och käkade köttbulletalrik och spenatfyllda pankakor. Gott!

Nu blir det bio med Bella och Peter. See you later folks!

'


Kommentarer

Postat av: Lina

Hej Moa!

Jag letade efter din mejladress men hittade en blogg! Fina bilder på vintrigt Göteborg!

Egentligen var mitt ärende att fråga om du har några cirkusdräkter kvar? Vi håller på att räkna inför våren. Har du möjligtvis Olanas svarta dräkt med guldglitter + hatt? Behövs omgående i så fall.



hälsningar Lina Näslund

2011-02-12 @ 22:29:34
Postat av: Moa

Ja, den dräkten har jag, men den är här i Göteborg och jag har inte tänkt att åka till Norrköping än på ett tag...

2011-02-13 @ 01:18:59
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0