Aussie mail!


Fick ett julkort på posten idag, av bästaste Bianca från Australien!


Hon är för söt!
Den 20e januari kommer hon hit förresten!
Stannar i en vecka. Jäklar vad det ska bli kul!

Bianca på kontoret i Sydney med ölen i högsta hugg!

Haha Bianca, that's not a lingonberry, that's a strawberry!
Lingonberries looks like this:


Vi fick ett stort paket också!
Jag skrek till i ett glädjetjut när jag öppnade det!

TimTam! Världens godaste chokladkakor!
Kan ni tro att jag har saknat dem sen vi lämnade Australien?
Tack, tack, tack!


Kommentarer

Postat av: Bianca

yayyy you screamed with joy when you opened it? Success! oh I even spelled lingonberry wrong haha, well you've got to use your imagination a bit...they're both red at least

2011-01-05 @ 08:19:41
Postat av: Anonym

När jag var i Australien fick jag höra att alla äter TimTam när de har blivit dumpade. Jag saknar dem också.

2011-01-06 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0