Bye bye Norrpan!


Sitter på en buss tillsammans med mamsen som alldels strax är framme i Göteborg.
Vilken bra vecka jag har haft i Norrköping!
Verkligen över förväntan!
Har inte haft en tråkig stund och jag har hunnit med att träffa alla mina Norrköpingsvänner som kommit hem över julen. Jag trodde inte att jag skulle hinna med alla, eller att alla skulle ha tid för mig, men det gick ju alldeles utmärkt!

Så glad att ni finns.

Mamma stannar i Göteborg till måndag och sedan blir det åter vardag för mig med allt mitt fokus på tentainlämningen.

Jul har varit kul!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Hoppas vi ses snart igen, har varit riktigt kul att träffa dig.

2011-01-02 @ 15:41:53
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0