Cheer och rytmik


Nyss hemkommen från cheerleadingträningen.
När Anna i laget fick syn på mig utbrast hon:
"Åh, MOA! Gud vad vi har saknat dig hela förra veckan!"
Sådant blir man glad av att höra.

Annars har dagen bestått av härliga lektioner i rytmik på Artisten.
En mycket rolig dag, även om det var en smula jobbigt att nyvaken efter tågresan springa omkring i ett litet rum med vuxna människor, klappa ramsor, sjunga och dansa. Detta med ett försök till inlevelse.
Men det var galet kul när jag väl kom igång. När vi fick leka med dukar i härliga färger, gå runt i rummet och göra rörelser till musiken och berätta sagor med ljudeffekter,
då var jag i mitt esse!

En omotiverad bild från Norrpan.
Men jag gillar den!

Nu ska jag duscha, glo på senaste avsnittet av Californication och sedan hoppas på jobb i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0