Plugg, spel, inflyttning, utflyttning


Idag har jag...


Skrivit på hemtentan (här med en übersnygg barnteckning som ingår i mitt arbete)...

...spelat roligt spel med Jonas. Jag vann, tjoho! (hade en mycket roligare bild från när vi faktiskt spelade, men den råkade jag visst radera!)...

...handlat billigt linne på H&M, shoppat loss på Coop (banken var stängd förresten. Helgdag ju!), lagat god mat till mig och Emelie (varm smörgåstårta bestående av hönökaka, bacon, purjolök, tomat, creme fraishe, ost, salt och peppar)...

...samt fått lägenheten invaderad av Oskar som ska bo här i någon vecka till och Karin som får plats här ett tag hon med. Idag var de på visning av en andrahandslägenhet en bit bort på Hisingen, så dit blir det flytt snart. Hoppas på en jäkligt bra inflyttningsfest såklart!

Karin till vänster på bilden ovan förresten. Och jag under. Åh, vad hon tycker om mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0