Godkänd!

Yehoo! Examinationen gick ju riktigt bra!
De hade nästan inga negativa sympunkter på mitt arbete, utan det verkade som att allt jag skrivit var bra. Toppen!
Opponeringen gick himla bra den med och jag fick fram allt jag ville säga på ett bra sätt.

Jag blev godkänd i alla fall. Skönt!
Lärarna har alltid diskussioner om högre betyg, så det får jag veta om jag får först om några dagar.

Vi var bara två stycken som dök upp på examinationen. Egentligen skulle vi slutat vid fem, men nu blev vi klara redan klockan tre.
Har några timmar att döda tills tåget går 18.42 alltså.
Mötte Bella och Peter i cafét på skolan ett tag och strax blir det en fika med Emelie.
Gött gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0