Gott Nytt År!


En hel hög med nyårsbilder kommer här!

Vi började hos Marcus som sagt och sedan drog vi vidare hem till mig där brorsan bjudit in halva Norrköping.
Eftersom vi har katt var det lite osäkert hur Dylan som är pälsallergiker skulle klara av att vistas hemma hos oss, så jag fick hålla mig nykter hela kvällen så att vi snabbt kunde ta oss därifrån om Dylan plötsligt skulle få en allergichock.

Jag med bästaste Mickis och Icka!

Ett gäng okända grabbar.
Fick presentera mig som "Eriks syrra" hela kvällen. Kändes mycket märkligt.

Mathilda och Dylan!

Ingen kan poppa ut ögonen som Jimmy!

En bild tillägnad mamma som hatar skor i hallen.
Och så brorsan.

Marcus trollar på. Jäklar vad imponerade de blev!
Marcus förhöjer varje fest.


En förvånad Dylan och en knasig kille.

Fy!

Gruppbild!
Räknade till 20 stycken här och alla var inte ens med.
Galet mycket folk i vårt hus!


Jag skulle ta mig under bordet och upp i soffan, men det gick inte något vidare bra...

Tolvslaget!
Ojojoj vad det smälldes raketer!
Det poffade och pangade kring fötterna så jag visste inte alls vart jag skulle ta vägen.
Vilda fulla människor kombinerat med raketer kanske inte är det bästa.

Söt-Icka och Johan!

Dunder och brak!

Marcus och någon kille som verkar tycka hemskt illa om sin dricka.


Bästa gänget!

Men Jimmy var inte på det bästa humöret efter att ha spillt en hel öl i knät och frös som en gris.
"Jag kommer att få lunginflammation!" skrek han. gång på gång. Lite överdrivet kanske...

En glad Moa! Jag ser fasen gigantisk ut bredvid Marcus!

Grått nytt hår!



Grattis Marcus som fyller 24 idag!
Han fick en lite present av mig. Hurra, hurra!

Ickalurv är vild!

En död stol.
Någon satt visst sönder den.

Sång för Marcus! Hipp, hipp!

Kvällens skål!

Vid 1 drog vårt lilla gäng.
Dumpade Jimmy på vägen och vi andra for till Marcus igen.

Jag med all den cidern jag aldrig drack.

Dylan spanar in min rygg?

Jag fick äran att skjuta champangekorken!


Tjo!
Första klunken alkohol 01.26!
Det blev bara den flaskan sjuprocentigt bubbel och ett par klunkar cider för mig.
Bra så.

Marcus fick Dylan att lägga sig under granen.
Det hade han visst inget minne av idag!


Någon timme efter denna bild däckade Dylan i soffan.
Marcus och jag stoppade om honom så fint så och satt sedan uppe och pratade ett tag till.
Tack och godnatt 04.30.
Dunderbra kväll!

Kvällens citat:

Marcus: "Du hör ju, jag sluddrar redan.
Jag pratar som om jag hade en vit jävla pelagon i käften.
"
Marcus och hans uttryck alltså...

Denna morgon.
Dylan sippar på första bärsen och Marcus drog på sig en tomtemorgonrock.
Finfint.

Marcus var en smula röd och bränd på bröstet efter att ha blåst eld i två timmar under Nyårsvandringen i stan.
Kan inte vara bra att andas in sådär mycket festivalolja...

Jaja, ett riktigt bra Nyår blev det tillsist!
Tack för det mina fina vänner!



Kom hem till ett hus som var en smula uppochnedvänt.
Men efter lite burkplockning och skurning gick det att bo där igen.
Tjolahopp tjolahej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0