Hejdå Madde!


Riktigt bra kväll igår!

Det bjöds på storkok av soppa! Johan rör om i grytorna.
En thaisoppa och en gulaschsoppa. Smaskens!

Nybakat bröd med. Gott som tusan!

Moa och Sofie var snyggingar.

Emelie klunkade i sig sangria!

Jag hittade en söt ko på köksfläkten.

Folk vare här! Runt tjuge pers skulle jag tro. Hamnade med ett riktigt trevligt gäng misann.

Mina fina toktjejer!

Madde hämtade en "glassbomb" ur frysen.

Som Rocky Road fast i glassform. Marshmallows är inte riktigt min grej, men annars, gott!

Jag och Emelie käkade glassen bredvid Elias och Noah.
Elias hade minst sagt lite konstiga åsikter om det mesta...

Erik, Jessica, Johan och ett överfullt bord.

Madde fick hejdåpresenter.

En väldigt fin mus av Elias och Noah.

Sofie, Madde, Kajsa och jag! Nyårsklänningen fick komma till användning igen.

Elakt av mig att täcka Kajsa med mitt krull!

Wohoo!

Mikael, Jessica och Johan.

Vi satte kameran på självutlösare och ställde den på en bänk. Man var tvungen att böja sig ned för att synas i bild, men Madde putade mest med rumpan hon!

Sådärja! Nu fick även jag va med!

Emelie tog sista bussen vid halv tolv, men då var liksom mitt humör på topp, så jag stannade hellre ett tag till.
Det blev senare och senare och senare. Tillslut var det bara gänget här ovan och så Elias och Noah som var kvar. Noah gick och la sig i Maddes säng, men där skulle ju jag, Madde och Sofie sova! Han blev bortkörd minsann. Runt kl 5 somnade jag tror jag. Väldigt trött! Tidigt på morgonen kom även Elias och la sig i sängen. Trångt blev det! Fick sova på axeln. Ajaja för ryggen.

Åt frukost och sa hejdå till Madde.
Åh vad jag kommer att sakna den underbara människan!
Riktigt kul för henne att åka iväg, men usch. Så länge!
Hoppas att du får det superbra i Sydney kvinna!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0