Inbrottstjuven

Sitter nu på bussen till förskolan där jag haft min praktik.
Ska lämna tillbaka en nyckel jag råkade få med mig sist (det är bra om den som ska stänga förskolan idag faktiskt har nycklar till att göra det...) och hämta lite papper jag behöver till min tenta.

Jag skulle kunna göra inbrott på förskolan nu om jag hade velat. Synd bara att jag inte kan koden till larmet...
Nädå, det skulle jag aldrig få
för mig att göra.

Ska bli kul att hälsa på ungarna igen. På min sista dag precis innan jul berättade jag att jag troligtvis inte skulle komma tillbaka dit något mer (hade tänkt ha min praktik i en förskoleklass nästa månad) och då kastade sig alla barnen over mig och bombarderade mig med pussar och kramar. Nästan så att jag inte kunde ta mig därifrån. Världens sötaste ungar! Fy tusan vad jag kommer att sakna dem!
Jag fick en massa choklad av fröknarna också. Galet vad alla ska va fina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0