Vinter-Norrpan!


Har visst helt glömt bort att lägga upp en massa bilder här!
Först ut: vinter i Norrköping!

Fint när solen går upp på morgonen.
Eller morgon och morgon... Detta är taget kl 12.

Berra sitter ute och spanar en vintermorgon. Han kan sitta där på räcket hur länge som helst.

Det är galet mycket snö i Norrköping! Över knäna går det där det inte är skottat.
Det har visst slagits köldrekord också. Konstant minusgrader sedan slutet av november,
och sen hela december. Temperaturer ner mot minst -22 också. Kallt!

Men sitt där och var söt då!



Lite färg mitt i allt det vita!

Ät inte gul snö!

En liten utmaning att ta sig upp här...
Fick dra mig upp med ett fast tag om räcket på båda sidor!

Hmm, det märkte jag inte.

Kissen följde med mig in på toa sedan och la sig i handfatet när jag skulle tvätta händerna.
Dumma katt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0