Munken, Världens och ett Strömmenbad


Vi fortsätter med föregående vecka,
med fredag som obemärkt övergick i lördag bakom ett dis av rom och cola.

Mot Munken in the Park!
Norrköping lever upp om somrarna med härliga små musiktillställningar här och var, det gillas! Även om jag inte spenderat speciellt mycket tid vid någon av dessa så gör det att staden blir lite gladare och pulserar lite mer. Norrköpings city kan annars vara ganska så dött emellanåt.

Galet mycket folk när Soundtrack of our lives spelar.

Träffade min finaste Anna!

Och hennes karl Calle.

Brorsan Roger och Anna med übersnygg långklänning.

Soundtrack of our lives bakom ett staket.

Hittade goaste Millan från gymnasieklassen i vimlet. Kul att se henne, det var riktigt länge sedan sist!

Drog vidare till Världens Bar där jag tog en öl eller två med Marcus...

...Hubbe, Maria...

...Dylan, Tim...

...coh Viktor! Hur trevligt som helst.

Dylan, Viktor och jag drog vidare till Vinkällaren där vi träffade Isak och hans syster Malin.
Jag ser ut att vara lite på lyset på bilden. Ser lite fullare ut än jag faktiskt var, tror jag.
Här är jag mest glad för att jag nyss fått en rom och cola av en okänd kille med maffiautseende.
Tackar och tar emot!

Dylan och Viktor droppade av, men vi andra stannade till stägningsdags kl 3.
Vi hittade några härliga killar utanför som vi följde med på efterfest.

Vi hamnade på en grafisk designbyrå vid Strömsparken.

Malin och Patrick utan tröja på bilden nedan tog sig ett dopp i Strömmen.
Vad jag vet så är vattnet väldigt strömt där, men de verkade överleva det hela.


En rökande badpojke.

Och så cyklade vi hemåt.
Kom i säng sissodär halv sex och vaknade igen vid 15-tiden.

Bra dygnsrytm och sådär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0