Systershopping


Idag blev det en shoppingrunda i Norrköpings city med lillasyster.

Gulltjejen!

Jag med blåsigt krullhuve.

Här har Ben & Jerry's flyttat in! Men det blev ingen glass. En annan gång kanske!

Och H&M Home har öppnat här i Norrköping som andra butik i Sverige, näst efter Stockholm. Lite tufft tycket jag! Ett kuddfodral för 20 kr fick det bli.


Allting har byggts om och fräshats upp. Typ dubbelt så stort sortiment av kläder mot förut.
I den här H&M-butiken stod tiden still förr. Nya plagg togs in till varje säsong, men sedan kunde samma gamla tröjor hänga där i flera månader tills det var helt utplockat på galjarna. Nu är i stort sett hela sortimentet utbytt sen sist jag var här för en månad sedan. Vilken förbättring!

Köpte mig ett par shorts på Carlings-rean för 199 kr. Schnygga!

Och ett par urfina och superbekväma löparskor som jag även tänkt använda till freerunning.
Nedsatt från 1299:- till 799:- på Stadium. Sedan hade jag 25% rabatt på ett köp, så 600 kr blev det tillslut. Hoppas de håller lääänge.


Och Malin köpte sig ett linne och nya solbrillor. Tjusigt värre!
Berra blev med på ett hörn också. Coolaste katten i stan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0