Tillbaka i Norrköping


Förlåt för en mycket tom blogg på sistone.
Har inte ens nämnt att jag åkte iväg på cirkusturné till Västervik i en vecka, vilket jag hade tänkt skriva en rad om i bloggen via mobilen när jag var på plats. Men på något mystiskt vis gick displayen i mobilen sönder och visar nu bara en svart skärm. Då blir det svårt att blogga... Så om någon försökt höra av sig till mig under veckan ber jag om ursäkt för att jag inte gett något svar. Inte mitt fel!

Har idag spenderat dagen med farmor och syrran, plockade vinbär och åt middag i Sandviken vid Kolmården.  Trevligt!




Malin visar upp sin fina tidningskonst!

Haha, jag dör! Älskar att jag ser så himla nöjd ut när jag gör den här posen.

Besegrad!

Bilder från turnén kommer vartefter... Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0