Bara vi hinner fram till Kings of Leon...

Jahopp. Det här började ju bra! Sitter och väntar på att få komma in i tåget. Det står stilla, teknikerna felsöker problem och vi är redan 40 min försenade!

Som tur var hittade jag Ida som jag kände igen från Anelas blogg och hennes två vänner Bella och Åsa. Bra med lite sällskap medans man väntar! Vi kommer definitivt inte hinna med anslutningståget i Katrineholm mot Sala och inte heller därifrån mot Borlänge. Så det blir spännande att se hur de löser detta!

Just nu vill jag bara sätta mig på tåget och försöka sova en stund. Är väldigt trött från igår! Samtidigt är det så mycket härliga minnen och känslor som snurrar runt i skallen, så jag tror att det kommer bli himla svårt att koppla av. Coldplay igår och Kings of Leon ikväll. Något säger mig att det här kommer att bli en bra vecka! Bara vi kommer iväg någon gång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0